Mftmat Hanımlar doğum yapalı 55 gün oldu. Dikişlerim var. Normal doğum yaptım. Doğumdan 15 gün sonra ağrılarım geçmişti ama şimdi oturup kalkarken tekrar ağrımaya başladı sanki sizde böyle bir durum olmuş muydu ne zaman geçer acaba
Kevsssim Benim ilk gebeliğim henüz doğurmadım da ama bana geçen ağrının tekrar başlaması garip geldi birde 55 gün uzun bir süre artık hissetmemeniz gerekiyor bence. Vajinal enfeksiyon falan da vajinada ağrı yapabilir bir baktırın isterseniz