Hux aslında sizin yazmak istediğinizi anladım ama yazma şekliniz rahatsız edici geldi, sese tahammülünüz olmadığını vs söylemişsiniz, çok zor sürekli ağlaması, bütün gün ilgiyi bebeğe vermek evet ama bunu tahammül olarak görmeyin. Başkalarıda yazmış zaten evin işine yardımcı olacak birini tutmanız ilk etapta daha iyi olur gibi ilk 3ay özellikle sizin kokunuzdan ayrı kalmak istemiyorlar