1kopek1bebek sat 11 mart bat 10 nisan 1 haftam geçiyor ama korkuyorum test yapmaya 2 çocuğum var küçüğü 6 buçuk aylık çok korkuyorum o yüzden ama öyle gebeyim hissiyatıda girmiyor içime adet sancısı da geliyor gidiyor kafayı yicem kaç gündür belki sabah test yaparım bari ne çıkarsa çıksın bileyim artık