Gyed Kızlar nasıl gidiyo bayadır gorusemiyoz ağirlastik artık yavaş yavaş bebekleriniz nasıl kaç kilo boyları kaç be 29 haftaligim haftaya kontrolümüz var sabırsızlıklabekliyorum..💕💕
Burjucan Gyed biz de 28+1 iz en son 26+3 te gittik kontrole bebiş zayıftı 910 gramdı doktor sorun yok ama dedi inşallah kilo almıştır boyu 35cm di
Sena_1997 Gyed dün kontrolum vardı canim 29+3 um 1460 gram dedi boyunu soylemedi fakat kagida baktığımda 38.5 cm
senayck Gyed 28+2yiz 1400 gram olmuş boyu söylemedi 2hafta önce 35 santimdi bende de bel ağrısı çok oluyor yatinca kalkamiuorum batiyo resmen çok ayakta kalıyorum öğretmenim varis corabina da basladim
minigin_annesi 29+5 gunluguz cok sukur🙏🤗tam 1hafta sonra benimde kontrolum var 😁19unda minnosumu gormeye gitcem insallah🙏😍cok ozledim😕
Irmakdkm 27+6 yım henüz gitmedim kontrole bu hafta kontrol var bende bekliyorum 25+0 te gitmiştim en son . Nefes darlığı yatınca sağ sol dön dur bel in aşağı kısmı ağrıyo sen ne durumdasın cinsiyet ne
Gyed Irmakdkm benimki kız sorma o bel ağrısı her an doğuracak gibi gezmek akşamları yatacak yer arıyorum geceleri sağa sola dönmekten bir hal oldum ama hepsine şükür ediyorum sağ salim gelsin bebislerimiz
Ekobero85 29+3 üz dün gittim 31 4 çıktık 1 800 gr çıktı önden gidiyoruz gülümsedi renkliyi açtı 😘 benim dördüncü hamileliğim bebeklerim hep iri doğdu sanırım buda öyle olucak idrar tahlili yaptı çünkü çatı ağrım çok bişey çıkmadı çekicez bakalım bebeğin başı çok aşşağı da ve baskı yapıyo yürüdükçe dedi 🤷🏼♀️Onun dışında iyiyiz
Berraaa18 Ekobero85 Aynıyız valla benim de 4. Gebeliğim benim çocuklarımda hep iri doğdular 29+2’yiz 1850 gr tospişim😍💙👼
mcansum Ekobero85 bzde 29-5 persembe randevum var biz 3 haftaya indirdik kontrolleri dktormx ole istedi sizinki nasıl... bide agrılar cool baskılar cok 🙈
Ekobero85 mcansum bi sorun plursa hemen gel hareketlerini muhakkak say dedi 4 haftada gel bi sıkıntı olmazsa dedi
Yagmurerol Gyed ben yuzunu goremesemde gitmis oldum 😅😅😅 gostermedi hep eliyle kapatti yaaa 3 haftadir bugunu bekliyordum
Bebeksicimm1 Bizde 29+5 iz Cuma günü kontrolümüz var çok özledim bebeğimi 🙃😍 sabırsızlıkla bekliyorum bu aralar beni çok yoruyor ama katlanıyorum arada bi kısa kısa sancılarım oluyor korkutuyor beni 26 haftalikken 930 gramdı 🥰🥰 erkek bebisimiz olcak ins