28haftalık oldum tam , 1haftadır arada bi bebek hareket ettikçe kasılmam agrım oluyordu 1saat önce top gibi toplandı kaldı resmen alt kısımda cok tedirgin oldum korkuyorum birşey olacak diye yarında devam ederse doktora gidicem normal mi sizce bu haftalarda bilgisi olan varmı cok üüzlğyorum