Selam hanımlar.
6.ayımızı geride bıraktık ve malumunuz ek gıdaya geçiyoruz.
Bebeğim de egzama var.
(Göğüs bölgesi ve ense sırt yoğun olmak üzere.Sudocrem kullanıyoruz memnun gibiyiz ama önerilere açığım.)
Haliyle ek gıda dönemi biraz sıkıntılı oluyor.
Aynı durumda ki anneler süreci nasıl yönetti fikir verebilirse çok sevinirim.