Minyonannecik 32+6 tahlil verdim kan sonucunda aptt 23.7 çıkmış sınırın altında ve coraspin kullandığım halde böyle sıkıntı olur mu var mı başına gelen
umutluanne7 Minyonannecik merhaba konu eski ama ne yaptınız acaba benimde referans aralığında çıktı ama sınıra yakın
Yesimmmmi Benimde 22. 7 cıktı coraspin oksabar iğne kullanıyom çğnkü genetik test vermiştim iki genimde pıhtılaşma sorunu cıktı
Minyonannecik Yesimmmmi diğer şeyler normal gözüküyor ama sadece bu düşük çıkmış bide yeni düşmüş son trimesterde normalde 28mis
Yesimmmmi Minyonannecik bir oğlum var 4 yaşında ikincide 8 haftada kalp atışı durdu bende generik test verdim pıhtılaşma çıktı şimdi 10 haftalığız iğne hap progestan folik asit devit ilerliyor ama beni görsen sersem gibiyim ilaçlaer etki yapıypr uyku geririyor
Minyonannecik Yesimmmmi yaa geçmiş olsun ilaçlar bazen yapıyor öyle ama hamdolsun bebeğiniz iyi olsunda napalim işte hepimiz katlaniyoruz biseylere
Minyonannecik Ssdg evet kendi istedi kansızlık var hep bakılıyordu ama bunu niye istedi anlamadım ultrasonda herşey normal dedi çünkü
umutluanne7 Minyonannecik benimde 21-36 referans içinde 22,3 mü ne çıkmış endişe ettim çünkü kan sulandırıcı falan vermedi
Minyonannecik umutluanne7 benim coraspin vardi onuda bıraktırdı son haftadayiz diye diğer değerleriniz iyiyse sorun yoktur PLT falan bakiyorlar aynı zamanda