gokcekocyigiit Es_Es16 görümcemin de kocası değil de kocasının kardeşleri ikiz, ilk çocukları tek ve sonrası ikiz erkek oldu 😅 ayy olur mu olur, hayırlısı 🥲
Ozgeee22 Es_Es16 En yakın arkadaşımın ikizi var, kardeşinin iki çocuğu var ikisi de ikiz değil arkadaşımın da bir tane oğlu var. Muhtemelen çocuklarının çocuklarında olma ihtimali daha yüksek. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻 ☺️
Bibebek_2kedi Es_Es16 Anne geninden geliyor diye biliyorum ben ama Allah gönlünüze göre versin inşallah
Ayselcnt Es_Es16 eşim ikiz.. bizim ikiz olmadı.. eşimin anneannesi 3 taneydi sanırım ikiz doğurmuş.. işte kayınvalideminde 2 tane tek bir ikiz çocuğu olmuş.. anne tarafından olursa sana daha fazla olur diye biliyorum.. ama Allah gönlünüze göre versin..
Es_Es16 user2524 anne geninden gelen bişey diyorlar ama ne bilim eşim ikiz olunca acaba olur mu dedim 🥰
gokcekocyigiit Es_Es16 ahh valla çok zordu şimdi bizimkiler 6 yaşındalar, büyüdüler bile ama sülalecek zorlandık da tabi ki güzel de, Allah kalbinize göre versin 🥲🌸
Es_Es16 gokcekocyigiit sonrası güzel ama 🥰 amin çok teşekkür ederim rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşallah 🙏
Borttee Bende ikizim ikizim olmadı ilk gebeligim tekil gebelik .ama anneminde ilk çocuğu tekil 2.ci olarak biz ikiz olmuşuz .
Derya034 Es_Es16 Canım benim babam ikiz Ablam ikiz Ve 4 kardeşiz hiç birimizin olmadı yaahepimizin 3 er tane çocukları var ama rabbim gönlüne göre versin