Kızlar merhaba
Benim 23 haftalıkken erken doğumum oldu ve bebeğimi kaybettim 😔 doğumdan 3 gün önce kanamam başlamıştı hatta ilk günü detaylı utrasonum vardı bana herşey yolunda dendi onun akşamı başladı kanamam. Ertesi gün hastaneye gittim alttan muayene yapıldı ama kanamam çok fazla olmadığı için çoğalınca gelin dddiler onun akşamına da çoğaldı ve ertesi gün sancılarım başladı ve suyum da gelmeye başlamış ama ben onu hissetmedim ve farketmedim kanamamın yoğunluğundan. Hastanede bi gün müşahede altındaydım ve bebeğim bana enfeksiyon yapmaya başladığı için ve sancılarla birlikte doğum kanalına girdiği için 6 şubatta doğum yaptım ama bebişim sadece 2 gün dayanabildi. Doktorlar bana diğer gebeliğimde dikkat etmem gerektiğini ve ilk aylarda dikiş atılacağını söyledi bunu yaşayan var mı çevremde hiç kimse bilgi sahibi değil kafama çok takılıyor