C_mentesee ertonunannesi23 eve geldim açıklık yok biraz ağrım vardı ama doktor önemli değil dedi bende anlamadım
ertonunannesi23 C_mentesee evet o akıntı gelir gelmez başlamaya bilirmiş hemen doğum. Şuan normal mi gözüküyor doğum sekliniz
Dilamser Hk29 son 9 kaldı korkmuyorum desem yalan olur ama bir taraftan rahatlamak istiyorum hamilelik çok yordu bacak krampları, yorgunluk,mide yanması, kasılmalar,bulanık görme uykusuzluk sanki bedenim bana ait değil .