Herkese merhaba
12hafta 3 günlük bir gebeyim
Bugüne kadar her kontrole gittiğim de bebeğimde bi sıkıntı vs yoktu
Geçen hafta 2li tarama yapıldı bugğn sonucum çıktı gittim vs doktor sonuç için mi geldin dedi evet dedim yaş kaş dedi 34 dedim
Der demez sen riskli gebelik bölümüne gidiceksin dedi yaşından dolayı
Neyse gittim tekrar 2li tarama yapıldı haftaya gidicem sonuç için
Oradaki doktor muayene esnasında amniyosentez yaptırmak istermişim vs gibi bişiler dedi karnından sıvı alıyoruz genetik bir hastalık vs varmı gibisinden yok dedim
İlk gebeliğimde de demişlerdi kızım şükür 4 yaşında ve çok sağlıklı
Bebeğimin ense kalınlığı herşeyi gayet güzel çıktı
Haftasına göre uyumlu dedi
Ama sabahtan beri başıma ağrı girdi beni neden riskli gebeliğe yönlendiler anlamadım
Bu durum hiç başına gelen var mı