Selam kızlar bugün kan verdim sonucum yarın çıkacak gebelık testlerim hep pozitif. Dijital testte 1-2 haftalık çıktı . Henüz kadın doktorum olmadığı için elim kolum bağlı bekliyorum. Pazartesi arayacağım tatildeymiş doktor. Neden bu kadar zor kadın doktoru bulmak😞
Sizlerin kaçıncı haftalar nasıl gidiyor 😌 sat 15 mart bat 17 nisan bu arada belki aynı olduğumuz vardır❤️