Tugcetekin Daha Eylül de doğuracağımız için bizim safak uzun kız da duydum erkek te hayırlısı iyi öğreniriz hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah 😊 içimde bir his yok ama kızım yada oğlum da diyorum bişeyi hayallerken odasını mesela hem kız hem erkek bakıyorum hastane çıkısı da öyle hem kız hem erkek bakıyorum sürekli