-mavim- 3.gebeliğim her birini erken gebelik testi ve silik çizgiyle öğrendim, bu kızımda ilk beta 19′du, şu an 33 haftalık olduk çok şükür, koyulaşma yok diye illa kimyasal denilemez, ki bende 3 kez kimyasal yaşadım, beta değerim 500 lerde çıkıp 2 gün sonra yarısına iniyordu çok sürmeden de kanama oldu, yani boşuna evham yapmayın derim ☺️