Öncelikle merhaba. Şimdiye kadar hep özele gittim ilk nst 32 de oldu. 34te tekrar çağırdı. Ama ben doğum paketi almamıştım fiyat aşırı uçuk devlette doğum yapmaya karar verdim. 34. Haftamda devlete gidicem muayene için ama nasıl oluyor süreç hiç bilgim yok. İlk önce doktora gidip o mu yönlendiriyor nstye yoksa nst cekilip doktorun yanına öyle mi girmem gerekiyor