Hatce06 Seros malesef var 😏 Onun dışında hamılelik cok rahattı kusma bulantım hiç olmadı😂 Çok şükür cinsiyeti de ögrendim oğlum olcak😂 Sizde durumlar nasıl ?
Oziss Seros bnm öyle hiç aşırı akıntım olmadı yok denecek gibi. Bulantı kusma baş dönmesi yok. 13.haftaya kadar sadece imom omege kullandım şuan 14+1 sadece decavit kullanıyorum 🙂 ama imoma devam etcem 1ay ara verdik
TugbaYildirimYasar Benimde vardı dr ilac verdi 2 fitil gecti hemen bizden 14+5 olduk kızımız olucak nasipse
DeryaKaragc Seros 15 haftalık olduk benimde akıntım şükür enfeksiyononum filan da yok ama devam ediyor