Mommy3535 Kızlar ben 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım fakat çalışırken çok sancım oluyor 37ye kadar dayanamayacağım sanırım 36+3te çalışamaz raporu alsam çalıştığım güne kadar doğum sonrasına iznim yansır mı? Böyle bir durum yaşayan var mı?
iremd-1798 Mommy3535 bende 36+4 de aldım o günden itibaren izin sürem başladı. 16 hafta ondan sonra başladı. Ama 32 den sonra kullandığınız yıllık izin varsa o süre doğum izin süresinden düşüyor bilginiz olsun.