Korkusuz Es_Es16 hiç bilmiyorum canım bende bilgilenmek adına yazıyorum betam 1500000 ’cikti 6haftalik dendi ama içimde hep bir ikiz olabilir mi düşüncesi var Perşembe tekrardan ultrason olucak bakalım
mervebaydar Es_Es16 betadan anlaşılmıyor canım benim şuan ikiz gebelik 5. haftamda gittiğimde 2 kese ve 2 kalp atışı vardı ortalama 5 ile 7. haftalar arasında anlaşılıyor.
mervebaydar Es_Es16 amin inşallah 🥰🤲🏻 benim anneannemin kardeşleri ikiz doktor da zaten 1 nesil atlıyor genelde demişti ☺️