Merak ettiğim soru🤦🏻♀️
Aylizinannesii ben lisede staj yaparken ilk giysisini biz giydiriyorduk
Aylizinannesii özelde giydirdiler ama devlette giydirmeyenler varmış okudum burda
Aylizinannesii ilk giydirmeyi hemşire yapıyor sonrakiler sizde 🤭
Ebeler aşılarını ölçümlerini yapıp silip giydiriyor
Celiko aynen bende öyle gördüm 🤦🏻♀️
Celiko hayır giydiriyorlar
@Aylizinannesii devlette yaptım iki dogumumuda giydirdiler
Bende bunu merak ediyordum