Demerve Herkese merhaba, bebişiniz için doktora gittiniz mi, kese, kalp atışı, vücudunuzdaki belirtiler süreciniz nasıl ilerliyor 💓💓💓
Asli1136 Demerve bugun gittim 6+1 kan tahlili aldi ultrason icin gun verdi. Vitaminlere devam bu kadar 😃 kanada maalesef turkiye gibi degil hemen ultrasonda goremiyoruz 7 mayista ultrasona randevu verdi bakalim hayirlisi
Kucuk_dunyam Demerve merhaba bugün 5+4 olduk geçen hafta vajinal ultrasonla keseyi gördük yarında randevumuz var bebeğimizi görürüz inşallah bize dua edin olur mu 🌸 Belirti çok fazla yaşıyorum daha şimdiden mide bulantısı halsizlik iştahda azaldı karnımda çok fazla şiş akıntıda var hayırlısı artık inşallah geçer bir an önce bunlar küçüğüm değer herşeye ama mahvoldum 🤦🏻♀️🥲
tgctinaz Demerve biz geçen hafta gittik çarşamba günü. Keseyi ve yolk sacı gürdük. 5 buçuk haftalıktı. Sata göre 7+3 üm ama geç döllenmeymiş. Bu cumada nasipse kalp atışı için gideceğiz. Çok yoğun mide bulantım yok ama ara ara sabahları bi iğrenme tiksinme hali oluyor. Ama inanılmaz halsizliğim var kolumu kaldırmak istemiyorum iki üç gün öncesine kadar böyle değildi.
Fatmanurr94 Daha gitmedim ama karnimda öyle bir sislik varkii sankii 3-4 aylik hamileyim🥺 umarim hormonlardandir
Semanur96- Mnzek Mnzek bende sat göre 5+3teyim. Geçen hafta 4+6 iken vajinal muayene ile kese göründü keseye göre 4+2 çıktı. 6+5 te kalp atışı için gideceğim.
ppmerlina 5.haftamdayım keseyi de bebeği de gördüm Allahıma bin şükür olsun ama kalp atışı için daha erkenmiş 🤲🏼🥰
Buse4161 Dün tam 6 haftalık oldu gittik ultrason çektirdik. Doktor kalp atışı gördüğünü ama henüz dinletemediğini söyledi. 10 gün sonra tekrar gel dedi 24ünde tekrar gidicem bu da bizim susamcık 😂
Demerve Buse4161 aaa ne güzel ben de 21 inde gideceğim kontrole umarım her şey yolundadır miniklerimiz için 🙏🏻🙏🏻
Miranne Bugün itibariyle 6+4 oldum. Mide bulantım bir iki hafta önceye göre daha az. Ara ara adet sancısı gibi ağrılar devam ediyor. Halsizlik aşırı.
Demerve Miranne herkeste farklı seyrediyor durum benim hiç mide bulantım ve halsizliğim yok. Göğüslerde şişlik var çok fazla
Demerve Kucuk_dunyam combo yapmış sizin bebiş size 😅🥰 kalp atışı alırsanız buraya yazar mısınız lütfen. Tabi ki seve seve dua ederim