Enl Saçımı kestirmek istiyorum ama eskiden gelen sözler hep hamileyken saçını kestirdiğinde bebeğin ömrü kısalır falan sözlerini duyuyorum
Dderryaa Enl ben 4 gün önce kestirdm kayınvalidem falan kızdı öle bişey yok dedi valla fena dökülmeye başlamıştı kestirdm her kafadan bir ses çıkıyor sonuçta dışardan yani düşününce
Nida13 Enl bende kestircem ama sırf öyle dedikleri için durduruyolar beni napcagimi bilemedim kafam karıştı 😐
Burcak61 Enl daha bugün kestirdim yok öyle bişe ya napcaz Kezban gibi mi dolancaz 9 ay ayrıca bende sarı vardı boyatamayacağım için kestirmeyi tercih ettim annemle gittik o da bişe demedi
Enl Dderryaa benimde hamilelikten dolayı çok dökülmeye başladı zaten boyatamıyorum en azından doğuma kadar sağlıklı saçlarım olsun zaten uçlarından aldırmak istiyorum çok değil
Dderryaa Enl kestir canım biley olmaz batıl inanç valla kosacık kestirdim çok iyi oldu kapalıyım zaten eşimde kısa saçı sever iyi olmuş dedi boyatsan falan dedi zararlı dedim ama süper moral oluyor valla kuaföre gitmek doğuma yakında gidip kestirecem gene arkadaşım yeni doğum yaptı wcye bile zor gidiyorum diyor
Enl Nida13 ya hep bu sağdan soldan eskilerden kalma şeyler işte aslında doktora sorup ona göre hareket etmek lazım
Enl Burcak61 bendede ombre var ama boya zamanı geldi tabi boyatamıyorum en azından kestiriyim diyorum çok dökülüyor
Deletedmom56 Enl geçmedimi o batıl inançlar yaaa Artık gerçekten bunları aşmamız lazım ben inanmıyorum saç kesince bebeğin ömrünün kısa olucağına.Ona biz saçımızı kestirerek karar veremeyiz Rabbim ne zaman uygun görürse ozaman olur. Bence hiç düşünmeyin bile
Enl Deletedmom56 doğru söylüyorsun tabi ki de rabbim bilir annelik sanırım gene de bi düşünüyoruz işte
Yaseminhan Enl bende kestirdim bu tarz şeylerin hiçbi açıklaması yok..o ömrü bize belirleyen bellidir sacla başla olacak şeyler değildir.
hasretakkus bende kestirdim sacimi rabbim yarattigi kulu gonderirken nekadar yasiycagina o karar verio zaten sac kestirmekle insan omru kisalmaz
Burcak61 Enl benimkiler de açıldı çok çirkin oldu zaten vitaminlerden hızlı uzadığı için sarıların başladığı yerden kestirdim çok az bazı yerlerde uçlarda kaldı ve kurtuldum
Dderryaa Enl banada kayınvalidem kızdo 3tane doğurdum hep kestirdm dedi batıl inanç ya hatta kuafçrde bi kız vardı oda saçma sapan şeyler söyledi neymiş cezveden su içilmezmiş bebeğin ağzı öle olurmuş saç kestirlmezmiş garip şeyler diyor herkes