Merhabaaa herkese. Kızlar ben 35. Haftamdayım ve bebeğimin kafası hep önden gitti 1 hafta ama artık doğum yaklaşıyor ve endişe ediyorum doktorum bana normal veya sezeryan bir şey demedi iri bebek dedi ama aksilik olsa söylerdi değil mi ? Normal veya sezeryan derdi içinizde iri bebek normal doğum yapan var mı ?