kızlar membran sıyırma teklif ettiler doğumu tetikliyor diye kabul ettim yaptırdım (yaptırmadan önce muayenede 3cm açıklığımın olduğunu söyledi doktor) muayeneden sonra sürekli bi bel ve pelvis ağrısı çektim hala da çekiyorum ama rahim kasılması hiç yok.
eğer membran yaptıran varsa daha önce doğumu böyle başlayan oldu mu? kasılma 0 çünkü sadece aşağıda baskı ve ağrım var.