Nur67 bana 17 şubatta fln kadin doğuma gittiğim de adet gecikmesi icin kist çıkmıştı adet olunca kistin geçer dedi kist adet olmamı engelliyomuş 20 şubatta adet oldum 8 mart ve 27 martta da adet oldum hepsi 5 gün sürdü ama ztn 20 martta kontrol için gittiğimde kistimin düştüğünü söylediler şimdi bir sonraki regl 22 nisan gözüküyor takvime gore şuan adetimi bekliyorum