dmelda4- İlk gebeliğim 8.haftada düşük oldu kalbi durdu ikinci gebeliğim de kimyasal gebelik oldu artık araştırmamız lazım hangi testleri yaptırmamı önerirsiniz var mı benim gibi olan
GezenTavuk_2 dmelda4- İlk öncelikle tıbbi genetiğe girin eşiniz ile ikinizden sadece kan örneği alacaklar ve kromozom analizi ve kan pıhtılaşma durumunuza bakacaklar eğer onlar da sorun yoksa başka alanlara gidersiniz 🥹
dmelda4- Seelliinn önce evde test yaptım regl gecikince silik cizgi çıktı sonra doktora gittim beta hcg 47 çıktı hamilesin kadın doğuma git dedi bugün kadın doğuma gittim 18 çıktı ardına kanama geldi zaten bu şekilde oldu