Birsenbas2934 merhaba, Fethiye hanım mı girdi doğumuzunuza ? Erken saatlerde doğum yaptınız sanırım normalde ebeler giriyor doğuma. Ümraniye eğitim araştırma şu an kadın doğum üzerine kurulu ben eğitime gittim orada eşli eğitim ile sertifika aldım normal doğum olursa inşallah eşim de yanıma gelecek tabi doğumda çıkacak da bence yakın olan herkes bi araştırsın gebe okulu var çok iyiydi doğum odası tek sonra servise indiriliyorsunuz ama. Fethiye hanımda eğitimdeydi bir kere gördüm gebe kendiside, ona randevu aldım inşallah doğumumada girer