Bbsozlm bence buna o gün de karar verebilirsiniz siz yine de geceliğini çantanıza koyun, size zorluk çıkartacak bir yaşta değil belli ki kardeşi içinde heyecanlı ilk günden olmaz derseniz daha rahatsız hissedebilir. O günün şartlarına göre kendinizi iyi hissederseniz eşinizden rica edersiniz getirir bırakacağız yer uzak değilse, kimi insanın çok ağrısı olmuyor rahat geçiyor ilk gecesi bebekte uyuyor zaten sürekli