
Kızlar kan verdm doktor negatif dedi ama biraz yüksekmiyniş değer neymiş çok az bir hafta sonra gel dedi adet olmasan sizce varmı yok u anlamadm ben test yaptm hepsnde de az da olsa silk çıktı bugn adetimn 3.gnü ama olmadım kanı adetmn iknci gnü verdim sizce geç mi dölleniyor