Benimde migrenim var ilaçsız asla geçmez ağrım. 12 haftalık gebeyim çok şiddetli ağrılarım oluyor. Doktor ilaç içmemi istemedi. Zorda kalırsan parol içersin dedi. Zorda kalıp içtiğimde zaten etkisi olmuyor. Ne yaparsam yapayım geçmiyor. Nasıl olcak böyle bilmiyorum yaa