bgndgd öyle bir şey yaptilarsa gerçekten Allah ıslah etsin, canımızı emanet ediyoruz onlara. Oraya onlara guvendigimiz için gidiyoruz, devlet olduğu icjn böyle davranmaya hakları varmış gibi yapıyor bazıları. Özel olsaydı eminim dört donerlerdi etrafinizda. İçinizi hiç karartmayin iyi düşünün lütfen, sakinlesmeye calisin. Her şey gönlünüzce olsun kucaginizi doldursun Rabbim. Sabırla bekleyin biraz daha kendinizi harap etmeyin