Merhaba arkadaşlar birşey soracaktım 6 haftalık hamileyim daha dün yeni kalp atışlarını duyduk hamileliğimde kanamam oluyor ara ara ve gece kasık ağrılarım doktor normal olduğunu söyledi çok fazla olmadıkça 14.haftaya kadar devam edebilir dedi progestana başladım yeni pıhtı şeklinde kanamam geldi bir daha gelmedi ama ağrım yok bebeğime birşey olmuş olabilir mi doktora gidicem tabi ama içim rahat değil düşük olsa ağrım olur muydu( ilk bebeğim de aşırı kanamam olmuştu kalbi durmuştu 8 haftalıkken )sürekli gidiyorum geçen hafta 3 kez gittim kanama alttan bakıyorlar sürekli bebeğime zarar gelecek diye korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı pıhtı gelen kanamaları olan