Berfuuu04 bebeğiniz haftasına göre fazla büyüdüğü için erken doğum riskiniz oluşuyor,sizde yükselen şeker kontrol altına alınmadığında bebeğinize geçiyor direk buda solunum sıkıntısı vb. sorunlara yol açabilir,daha kötülerini yaşayanlar var ama onları okumuyorum bile. Bu süreçte diyetime uyum sağlıyorum ve bol bol dua ediyorum.