gulcin34 Yine ben yine kararsızlık. Eleleden çok fazla ürün aldık çok da memnun kalındı şimdi travel sistem arabalarında kararsız kaldım lula mı yoksa mido2 mi diye mağazasına gidemiyorum evime çok uzak doğuma da az kaldı diye
Ebrueren gulcin34 ben kabin boy almak için gitmiştim mağazasına aklımda lulada vardı ama kabin boy ve lula arasında çok fark vardı lula baya büyük kaba geldi gözüme en güzeli kabin boy ama lulada çok güzeldi ben travel düşünsem lula alırdım
gulcin34 Ebrueren Travel sistem pusetten dolayı işime geldi birazda midoyla arasında kaldım bende lula nın