2prenses_annesi04_ evi aksamdan toplayip yatmaya gayret ediyorm sabah toplu eve uyaninca biraz daha enerjik oluyorm. Yemek konsunda da eminim herkes dusunmekte zorlaniyordur yapması basit bi sey. İsleri ertelemeden aninda yapınca rahat oluyosn yoka gözünde buyuyor her sey mesela benm burda bunlari yazmak yerine makineyi bosaltip rahat otursam daha iyi olurdu gbisinden 😂😂