queenanne1 Nurry etrafımda Eymen dolu hepside eyvah eyvah çocuklar Eymen isminde sakin efendi bi çocuk hiç görmedim 😂
Leyli44 Nurry Eymen bebeklerin güzel bir enerjisi olduğunu düşünüyorum eğlenceli güler yüzlü ve çok güzeller 🤍 oğlumdan biliyorum 😅🎀💕🥲💚
Betulumsuakay İkisinide şuan herkes koyuyor illa birini koyacaksan Miraçç güzel isim ama herkes tatafından kullanılıyor
Suheyle1 queenanne1 aaaa kırıldım 😅 oglum diye demiyorum 6.5 senedir hiç üzmedi yormadı üstelik cok kötü zamanlardan geçip aylarca hastanelerde tedaviler amaliyatlar gördügümüz halde 🥹 isimle alakası yoktur bira ev yaşantısı anne baba yaklaşımı etkiliyor cocukları
queenanne1 Suheyle1 ahhaha demeyin öyle yaa tabiiki vardır ama hiç karşılaşmadım bu yüzden isime karşı bi şey var içimde🙂↕️ tanıdığım bütün aileler çok farklı insanlar ve yaşam tarzlarıda farklı, bilmiyorum belkide isim etkilemiyordur🙈
Suheyle1 Ama söyle bi durum var ki anaokulu yada ilk okulda her sınıfa bir eymen ve miraç düşüyor 😅 yine de illa ikisimden biri derseniz ben Eymen derim oglumun adaşı olur🩵
panikprenses bizde mirac koymaya karar verdik fakat yorumlar bi tik sasirtti cunku ilk defa bu postta mirac ismine karar veren annisler gordum her yer nasil mirac dolu oluyor ya