Ahahgshrbbr öncelikle hayırlı olsun bebişiniz doğmuş ne güzel🙏 Ama eşinizle ayrılmanıza üzüldüm bak özür dilemiş sorun çok önemli bi neden degilse tekrar bir şans verseydiniz keske bebeğinizin babasız büyümemesi adına tabi yasadıklarınızı siz daha iyi bilirsiniz ama insan su zamanlarda en çok eş istiyor yanında babanızlada skıntı var sanırım annem gizli geliyor demissiniz Rabbim size sabır versin canım bu zor zmanlarda İnsallah hersey düzelir