Betulumsuakay 21+2 haftalık gebeyim acıktımmı elllerim titriyor kan şekerimmi düşüyor diyabetmi acaba sanki tatlı bişey yemezsem ölecekmişim gibi bi his oluyor?????
Ayshababy Betulumsuakay benim öyle oluyordu elim ayağım titriyordu yemek tatlı yemek istiyordum 27 haftada şeker çıktı 32 haftalığım diyet yapıyorum 24 haftada şeker testi yaptırın
queenanne1 Betulumsuakay ben hamile değilkende öyleydim hamile olunca hafiften çoğaldı sanki şeker yüklemesinde açlık şekerim sınırda çıktı diyetisyenle çözdük işi
dunnobeck Betulumsuakay Benim de öyleydi aynı haftalarda ama şeker yüklemesinde şekerim çıkmadı. Düşük tansiyonum ve kansızlığım var, o yüzden olduğunu düşünüyorum
Masalceylan Betulumsuakay bende öyleyim cnm bayılacak gibi oluyorum çok kötü yedikten sonra ağırlık kalıyor üstümde anlamadım şekerle alakası varmı bilemem tabi
Betulumsuakay Ayshababy Tatlıyı çokta sevmem çokta yemem ama elim ayağım titreyince mecbur yiyorum yedikten 5 10 dakika sonra kesiliyor inşşallah şeker değildir
Betulumsuakay Masalceylan Galiba gebeliğe bağlı şeker belirtisiymiş araştırdım biraz ama kontrole gidicem
[silindi] Betulumsuakay benimde öyleydi +25 ile doğuma girdim sekerimde yoktu hiç olmadı Abur cubu asla yemedim hep yemek türevi yedim