Selamlar 26+2 haftalık gebeyim. Kronik yüksek tansiyon hastasıyım alfamet ve kan sulandırıcı kullanıyorum. Son 2 haftadır sol alt baldırım sağdan daha şiş ve iş yerinde de ayakta kaldığım zaman ağrı oluyor. Doktorum doppler çekilmesini önerdi ve dopplerde sonuç temiz çıktı. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Var ise neler yaptınız bunun için?