Kızlar merhaba detaylı ultrasona girdim ve ense kalınlığı 6 mm üstünde çıktı 3 kere ölçtü 6.2-6.3 genellikle ölçtü ikili testde ölçüldüğünde 2.4 ölçülmüştü diğer her şey normal böyle bi durum yaşayan var mı yüksek çıkıp bebeği normal bir şekilde dünyaya gelen içim rahat ama yine de pimpirikleniyorum