Merhaba,
Dün ilk ultrasonumuzu yaptik, kalp atisini duyduk. Daha cok kucuk dedi doktor. Ve bugun biraz pembemsi lekelenmeler oldu, su anlik artik yok, artmasindan korkuyorum. Sizce kotu birseymi? Ne yapmam lazim? Kendimi cok yormuyorum aslinda
Tesekkurler