Laydyg Rüyamda gördüm😁 normaldd 33. Gün yapmıştım negatif çıktı sonra üst üste rüyamda pozitif testler görünce tekrar yaptım kan verdim öyle öğrendim. Rüyamda görmesem anlamazdim normalde adet düzenim yok uzunca bir zaman olmayabiliyorum. Başka hamilelik belirtisi de olmadı sadece ilerleyen haftalarda göğüs hassasiyeti ve şişkinliği olmuştu onun dışında doğurana kadar hamile değil gibiydim