Bende daha önce2dusuk yaşadım kalp atışını duyamadan o yüzden tekrar olur diye çok korkuyorum açıkçası . Şuan gebeyim ve giitigimde kese5+2yle uyumlu ddi bebek yok dedi 1hafta sonra gittim başka doktor 7+1yle uyumle dedi kalp atışı duydu . Mutlaka başka doktorada gözükun canınızı sıkmayın bir hafta bile çok farkettiriyor