Gunes_-42 25 nisanda gireceğim 🥹🫣Rabbim sezeryan olacaklara kolaylıkla girip çıkmayı nasip etsin normal doğum yapacaklarada bir avazda çok ağrısı olmadan bebişlerini kucağına almayı nasip etsin inşallah ikinci sezeryanım olacağı için aşırı gergin bir o kadarda mutluyum uyuyamıyorum hem korku hem heyecan hemde ağrılardan dolayı 😅sizde duygusal durumlar nasıl kaç haftalıkken sezeryana gireceksiniz