bgndgd Kızlar acil bakar mısınız bi anda kan geldi bugün beta baktılar 298 çıktı oysaki yerleşme mi? Aynısını kimyasal da da yaşadım
gokcekocyigiit bgndgd doktor ne dedi ? Kimyasal ise zaten kanama devam eder, düşük riski flan varken de olur kanama, beta takibi de yapın tabi de mühim olan doktorun ne dediği, sağlıkla gelsin İNŞALLAH 🌸
bgndgd gokcekocyigiit doktora girmedim bundan önceki kimyasaldı zaten Sabah beta verdim 298di az önce kan gibi pembe akıntı geldi
gokcekocyigiit bgndgd Allah’tan ümit kesilmez, pozitif olun, hakkınızda hayırlısı olsun, umarım güzel haberlerle dönersiniz 🌸