AselM Hanımlar 37 haftalık hamileyim kalbimde ağrı batma gibi şeyler oluyor normal mi sol kolum da uyuşuyor ağırlık yapıyor sizce ne yapmam lazım 3 gün sonra doğuma gideceğim