Secii-34 Hanımlar ilk hamileliğim bilmediğim için soruyorum emiş gücü iyi ve giyilebilir olan göğüs pompalarında kullanıp önerebileceğiniz var mıdır
Deroli Secii-34 ben de 2,5 aylık anneyim. Kullanıp memnunda kaldığım için Mochi yi öneririm. Parçaları bulunabilir, emiş gücü yüksek ve sürekli yıkamanızı gerektircek çok fazla parçası yok
dygbck Deneyimlemedim ancak okuduğum kadarıyla zamanla hepsinin emiş gücü düşüyormuş ama genel olarak bebebao öneriyorlar
Kevsssim Çok kullanıp kullanmayacağımı bilemediğim için uygun fiyatlı bir şey arayışındaydım. F/p olarak kiwi ve Acura arasındaydım. Acuranın ikili şarjlı pompasını sipariş verdim bu akşam bakalım inşallah işimi görür.