Melo2107 Kızlar 11 +2 deyim ve göbeğim var boyum kısa zaytımda hamilelikte aldım 2 kilo falan ama iyice şiştim birden istahimda arttı çok mide bulantısı geçince sizdede göbek varmıydı bu haftada kilonuzu nasıl koruyorsunuz