Tuba5555
Keyifli olması ayrı bir şey ama insana vicdan yaptırıyor bebekli hamilelik. Ona yeteri kadar enerji harcayamıyosun, dinlenmen gerekirken dinlenemiyosun. Uzaktan göründüğü kadar toz pembe değil☺️
Benim de 3 yaşında oğlum var. Sürekli nstde sancım çıktığı için dinlenmem gerektiğini söylüyor doktor ama oğlum gelip “anne hadi saklambaç oynayalım, araba sürelim” dediğinde, olmaz yatmam lazım dediğin zamanki o vicdan azabını sana tarif edemem 😑
Sen en iyisi bu günlerin tadını çıkar☺️