Devranmom adet gecikmesi oluyo testte pozitif cikiyo lakin beta yukselmiyo ve adet kanamasiyla sonlanıyor ben iki tane kimyasal geçirdim doktorum bu kötü bişey değil dedi hamile kalabileceğin anlamına gelir dedi ve 5 ay sonra hamile kaldım şuan 28 haftalık hamileyim ☺️☺️