Merhabalar bebek odası için birşey danısmak ıstıyorum. Benim evim iki katlı ve yukarda yatak odası asagıda 2 oda mevcut. Cocuk odası yapmak ıstıyorum kıyafetlerını ayarlayabılmem ıcın . Esımın iş saatlerı degısken bazen sabah bazen gece calısıyor bu yuzden mutlaka kendı yatagıda olsun asagıda dıye dusunuyorum . Cunku esım uyurken bebek aglamasına gelemez dıye tahmın edıyorum . Yatak odasına zaten park besık koyacagım fakat boyle bır durumda odası ıcın sızce buyuyen besık mı yoksa dırekt montessorı yatak mı tercıh etmem daha mantıklı olur kararsız kaldım . Fikirlerinizi bekliyorum